توضیحات

 گالن 1 لیتری

بهتر است بدانید که گالن 1 لیتری  از وزن سبکی برخوردار است، به گونه ای که وزن آن معادل ۸۰ گرم می باشد، از اینرو به راحتی قابل حمل و جابجایی است. همچنین این محصول دارای یک نوع درب پلمپ دار است که از محتویات درون خود به بهترین نحو محافظت می کند. در واقع با انتخاب این نوع گالن پلاستیکی احتمال ریختن محتویات درون آن به صفر می رسد. لازم به ذکر است که این نوع محصول از جنس پلی اتیلن است. این ماده اقتصادی یکی از مهم ترین و ضروری ترین منبع ساخت انواع پلاستیک ها در دنیا محسوب می شود. به نوعی که از این ماده هر ساله صدها و میلیون ها تن جهت تولید انواع پلاستیک ها مصرف می شود. بد نیست بدانید که پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین محصولات جهت بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و ساخت ترکیبات آرایشی بهداشتی است. پلی اتیلن فاقد خاصیت سمی است و هیچ گونه خطرزایی ندارد. از اینرو بهترین گزینه جهت نگهداری مواد شیمیایی همچون روغن، بنزین، گازوییل، نفت و دیگر انواع مایعات می باشد. لازم به ذکر است که این نوع پلاستیک به سادگی اکسید نمی شود. همچنین از مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی بهره می برد. گالن 1 لیتری از مقاومت بالایی در برابر ضربه بهره می برد. در واقع بر روی این نوع محصولات تست ضربه پذیری انجام می شود. همچنین امکان سفارش سازی این نوع محصول نیز برای مشتریان وجود دارد.

وزن 80gr
گنجایش 1200ml
ارتفاع با درب 20.5cm
قطر دهانه 3.4cm
ابعاد کف 6.2 * 13.2 cm
متریال پلی اتیلن (PE)
امکان سفارشی سازی دارد

گالن 1 لیتری یکی دیگر از انواع گالن های پلاستیکی با کیفیت و مرغوب است. استفاده از این محصول پلاستیکی به دلیل مزایا و قابلیت های بسیار امروزه به طور چشمگیری در صنایع مختلف همچون صنایع شیمیایی، غذایی، دارویی، بهداشتی، کشاورزی و سموم رواج پیدا کرده است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.